fredag 28. august 2009

Kura-ihop-sig-höstigt!

Det är något visst med hösten! Just nu har jag en sån riktigt skön höstkänsla, en längtan efter att kura ihop mig i soffan med något varmt att dricka, levande ljus och bara mysa! Och inte blev den känslan mindre stark av denna beställningen via JNYdesigns webshop!

V-ringad velourtröja av modellen August. Lila velour med lime mudd och halsringning, så skön! Modellen är lagom retro tight och har långa gosiga armar, visst känns den som det perfekta höst- och vinterplagget?

Jag passar på att även lägga in en turkos V-tröja i samma modell till försäljning i Gekkobutiken. Den är sydd i mysig turkos velour med röda kantar.

21 kommentarer:

kaoz sa...

Herlige trøjer i flotte farger! Likte spesielt godt den blå og røde=D

Nilla sa...

Mysiga!! Härliga färgkombinationer också.

Anonym sa...

åh vilka fina. Snygg v-ringning.

rino sa...

raggsocks-tändaljus-myset har ännu inte nått mig, jag suger fortfarande ut det sista ur sommarklänningskänslan.

Men NÄR höstkänslan kommer vill jag också mysa i dina tröjor

Äppel Päppel sa...

Härliga tröjor! Ser sköna och mysiga ut!

malin sa...

vilken läcker modell! Måste genast knåpa ihop ett eget mönster :)

Moi! sa...

Vilka härliga färgkombinationer!

Sandra sa...

Mycket läckra tröjor, perfekta för höstmys, gillar färgkombinationerna.

SiriR sa...

For noen lekre gensere! Stilig med v-hals.

Helena sa...

Jättefina tröjor, gillar speciellt den lila-limegröna.

Anonym sa...

Superhärliga färger! /petra.h

Unknown sa...

Mysiga!

Jes sa...

superfin, vilken härlig färg kombo :)

od Andulky sa...

Underbart snygga! Älskar v-ringningen!

LillaBarn sa...

Jättefina. Jag provade v-ringning men det gick käpprätt. Finns det nån bra beskrivning nånstans?? Härliga färger...

Jeanette sa...

superfina! Verkligen ett mysigt höstplagg.

MinaMirakel sa...

Vilka fina ringningar./Åsa

Truly sa...

Åååå, vad mycke inspiration man får av din härliga blogg! :)
Hittade den av en slump å nu riktigt spritter det i fingrarna att sy något själv! :D
Tack!

Gulligan sa...

Härliga!!! Gillar den modellen !!!

Gekko sa...

LillaBarn: jag har aldrig riktigt hittat någon bra beskrivning, ska se om jag hinner göra en någon gång.

Mysebo sa...

Å vilka mysiga färger.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no