tirsdag 17. november 2009

En babyhjälm till London


Så här började det: jag fick en beställning från en svensk tjej i London på en babyhjälm, med röda moln. Visst! Men så var det ju rätt kul att sy lite flera när jag ändå höll på! Resultatet ser du i bildkollaget. Det blev hur många som helst! Jag tror det finns fler i en liten hög som ligger och väntar på att fotograferas.

Just röda moln blev det bara en av, de andra blev det ett par stycken av varje. De kommer åka med mig på Oppdal Kunstlags adventsutstilling i Oppdal Kulturhus 26-29 november. Jag lär ju inte sälja alla där så jag lägger även in de i Gekkobutiken.

Det är så härligt att kombinera olika tyger och färger till dessa små mysiga hjälmar! Klicka på bilden för att se alla lite större!

Nysgjerrig?
På å titte nærmere på Gekkoklær? Jeg skal altså være med på salgsutstilling i Oppdal neste helg og kommer nok til å være tilstede til og fra. Slå av en prat kanskje?

13 kommentarer:

Moi! sa...

Jättesöta!

g u r o sa...

Åh, jeg skulle gjerne komt en tur! :) Men akkurat den helga er jeg så veldig opptatt, for da skal vi syvenninnene ha julebordet vårt, med påfølgende adventsfrokost og sying dagen etterpå...hihi! Gleder meg!
Du får gi beskjed om du dukker opp på noe enda litt nærmere Trondheim... ;)

Og luene var herlige, forresten!

Gunnhild sa...

så du har havnet på oppdal ja..? var det jeg trodde (og håpa!)
da skal jeg sannelig se om jeg får til å dra en tur..hadde væt såå kjekt å få se deg live!
du er til utrolig stor inspirasjon, og kjempe kjempe flink!

Hobbymegher sa...

Så utrolig søte de ble! :0)

MinaMirakel sa...

Dom är jättefina!/Åsa

Åsa Tidqvist sa...

Hur fina som helst!!

SiriR sa...

Så fine luer!

Synd jeg bor langt unna Oppdal, ellers skulle jeg helt klart kommet og hilst på:)

Tygterrier sa...

Det är ju såååå kul att kombinera färger och mönster! Supersöta!

Ingrid sa...

Som små godisbitar! Superfina!

Anonym sa...

Finfina.

od Andulky sa...

Underbart söta!!

Dotsy sa...

superfina!

Helena sa...

Vilka fina små mössor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no