onsdag 30. mai 2012

Kongelig motevisning


Jeg er så heldig at jeg er med i Sukker, et designkollektiv med 20 herlige og fargerike damer her i Trondheim. Sammen driver vi et skattekammer av en butikk på Bakklandet. Butikken er åpen fredag, lørdag og søndag og der finner du alt mulig av kunsthåndverk. Jeg blir så utrolig inspirert hver gang jeg står i butikken!

Lørdag 9.juni feirer Sukker sin 7-årsdag med motevisning med kongelig tilsnitt på Bakklandet. Catwalken blir foran butikken, og her blir det høy wow-faktor!
Se mer om visningen på Facebook eller Sukkers hjemmeside

En av mine favoritter er smykkene fra BertaSofie, jeg har et par røde øredobber som får meg til å tenke på drops. .






Serien Duggfrisk (BertaSofie) er jeg også veldig forelsket i, disse ble nettopp omtalt i KKs nettutgave.












Gunhild Digre er hyperkreativ, hennes utvalg i butikken er utrolig variert og hun har alltid et nytt produkt på gang.









Emelie er motedesigner utdannet i Milano med merket Moda di Emelie. Nydelige klær som lokker!














Eva med Leva Design toucher alle stilarter og overrasker stadig.







Har du vært på Sukker? Hva er din favoritt?
Vi blir forresten kjempeglad om du kommer på motevisningen! Og vil du blogge om visningen eller dele arrangementet på Facebook så blir vi veldig glad!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Å, jeg må nok ta meg en tur på Sukker igjen snart! Så masse fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no