tirsdag 3. november 2015

Suso Socke Love

Tenk å synes at en stoffserie er så nydelig da! Suso Socke er reven som egentlig er en ulv (ja, det er visst en ulv, men jeg synes kanskje det ligner mer på en rev og en veldig kul en!). Stoffet finnes i en del ulike farger som cappuccino, mint, candy og fersken.

Her har jeg sydd et sett til Lillesøt i størrelse 74. Litt stort enda, men vi kan nok begynne å bruke det allerede :)




Jeg synes Suso Socke sammen med sirklene og stripene er så fint! Siden jeg ikke hadde så mye Suso Socke kombinerte jeg det med sirkler i Peach Rose på baksiden. 

:materiale:
Alle stoffene er fra Klar, ferdig - sy!

:mønster:
Body: eget mønster
Siklesmekke: eget mønster, kan kjøpes hos Klar, ferdig -sy!
Bukser: harembuksemønster fra Ottobre Design nr 4/2015 med egne tilpassinger






2 kommentarer:

Syserine sa...

Så sött!! Skikklig kombo!

kaoz sa...

Åå helledussen så nyyyyydelig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no