søndag 11. juni 2017

Donald Duck


I morgen er det skolegårdsfest med tema kjendis på skolen her og niåringen bestilte en Donald Duckjakke for å ha sammen med Donaldkepsen sin. Han ville ha fotballshortsen til, selv hadde jeg tenkt å sy et par fluffy shorts til 😄


Mønster: store endringer på en ulljerseyjakke fra Ottobre 6/16. Kragen har jeg konstruert selv. 

Detaljer: 
De gule båndene er kantebånd. På kragen har jeg kantet de på direkte, på ermene har jeg sydd sammen bånd i kantebåndsapparatet og så sydd de på ermene med coverproen. 
Knappene er vanlig store knapper som jeg veldig enkelt har kledd med samme gule stoff som til båndene. Jeg har helt enkelt sydd en rynkesøm, rynket og festet som en badehette over knappen og knytt sammen rynketråden slik at det sitter godt. 
Sløyfen har jeg kjøpt i en morobutikk og sydd fast for hånd. 








5 kommentarer:

Syserine sa...

Så gøy! En fornøyd G tenker jeg!

Val sa...

Aaah, jeg elsker denne type indlæg. :)

unik og naturlig sa...

https://unikognaturlig.dk/om-hoer/

lucifer season sa...

not wait to read much more from you. That is really a great web site.
I'll right away take hold of your rss feed as I can not find your email subscription link or newsletter service. Do youve any? Kindly let me know in olansi luftreiniger

Jos Buttler sa...

Thanks for the useful post, I am glad to read this. Keep it up. - Mahindra 575

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no