tirsdag 10. april 2012

Gleder meg!

Hvilken påske! Det eneste som manglet var symuligheter, men ellers er jeg tilbake med sterkere bein, prikkete nese og glad som en lerke! Det har strømmet på med bestillinger i påska og nå jobbes det for fullt med å sende ut klær, mønster og stoffer.
Det merkes forresten godt på mønsterbestillingene at det nærmer seg vår og sommer. Det ser ut til å bli mange vippeskjørt rundt omkring i Norge og Sverige framover :-)


Til helgen skal jeg være kursleder på Nordic Institute. Det er Janomes bransjetreff for symaskinsforhandlere i Skandinavia og jeg har blitt invitert som kursholder, jeg gleder meg! Vi skal leke oss med overlock fra Janome og Elna, Coverpro og vanlig symaskin. Treffer jeg kanskje deg der?

Et perfekt lite hode :-)

2 kommentarer:

AvMeg sa...

Det så herlig ut og skulle gjerne reist på kurs, men det blir nok for langt. (Og jeg som syr med Janome maskin og allting :)

Anonym sa...

Skulle verkligen behöva gå en Janome-kurs, har en Cover Pro CPX som jag inte lyckas med, har bandkantare och allt......blir aldrig bra.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no