lørdag 15. september 2012

Industrimaskin eller industriell søm?

Oki, jeg elsker å få tips og jeg elsker å gi tips. I går kveld, rett før jeg sovnet som en stokk, fant jeg denne bloggposten. En engelsk bloggpost med 15 tips for å effektivisere sømmen. Mange av tingene gjør jeg allerede, andre hadde jeg ikke tenkt på. Og siden jeg elsker å gi tips deler jeg videre til dere som er like sygal som meg :)

15 things home sewers can learn from industrial sewing er tittelen på bloggposten, du finner den ved å klikke på teksten. Enjoy!
Bildet er lånt fra bloggposten jeg lenker til

3 kommentarer:

Unknown sa...

Takk for at du deler tips. Det var mye nyttig på den siden :-)

Unknown sa...

Takk for at du deler tips. Det var mye nyttig på den siden :-)

Mrs.Bao 包 sa...

Min inköpslista på symaskiner blir bara längre och längre. ;)
Hur går det med resten av dina projekt från Mrs Bao förresten? :)
/Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no