søndag 23. desember 2012

God jul!


Med dette innlegget vil jeg ønske dere alle en riktig god jul!

Og så vil jeg vise at jeg faktisk rakk å sy min egen kjole. På grunn av noe så kjedelig som sykdom ble planene våre forandret og helt plutselig hadde jeg mye mer tid til å gjøre alt jeg skulle. Kronisk dum som jeg er valgte jeg å fylle den ekstra tiden med flere nye gjøremål i stedet for å bruke tiden til å bli ferdig til jul i ro og fred.
Kanskje ikke så smart med andre ord at jeg valgte å presse inn en ny kjole i et ellers trangt tidsskjema, men nå er jeg veldig glad for det!

Ha en fin og julig jul alle sammen!


Ps
Husk at jeg ikke sender noen ordre i jula!
Jeg beklager dersom det fører til bryderier ,
men jeg lover at jeg skal bruke tiden godt ;-)

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Nydelig kjole! God jul!!!

Unknown sa...

Underbar klänning!

carina sa...

Så vacker! God jul på dig.

Call design sa...

God Jul önskar jag Dig!

BirjitB sa...

For ein nydelig kjole, denne vil eg tru blir bruka masse i jola!:)
God Jol!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no