torsdag 13. mars 2008

Hemlis 3.0, nu med bilder





Nu finns bilder på min badhemlis!

Jag gissade rätt, min hemlis var min ingifta släkting Jes (eller vad man nu skall säga, ingen av oss är gifta men vi är sambos med varsin kille ur samma släkt)! Det tog ett tag innan jag avslöjade henne dock, hon hade varit listig! Paketet var inte skickat från den ort hon bor på, och hon hade skrivit under med ett namn jag inte kände igen. Den enda ledtråden var chokladen skrev hon i mailet, det var nämligen chilichoklad som hon skrev att hon gillar. Och här borde jag kommit på det direkt! Jag vet ingen som gillar chili bättre än Jes! Men på nåt sätt så missade jag att tänka på det. Jag gick där i packyran i går kväll och funderade på vem det kunde vara som hade sytt mina snygga badprylar och träffat så grymt rätt med tyger!

Tack Jes! Jag är så glad för att paketet kom fram i tid!!!!! Chokladen har vi redan ätit av och tandtyget får hänga med på vår resa! Retrotyget är jag störtförtjust i!!!!!!!! Necessären är redan packad! Hajarna får tyvärr stanna kvar här hemma så får vi inviga de när vi kommer hem i april! Fatta hur cool Gullklumpen kommer vara på stranden till sommaren! Tack så mycket för den underbara presenten Jes!

Om du undrar vad Hemlishemlis är kan du läsa här.

9 kommentarer:

LinSar sa...

Du fick ju ett jätte fint paket.Va kul.Badrockarna va ju dö läckra.Håller med dej om att retrotyget va jätte fint.Trevlig resa!!

Thea sa...

Vilket jättefin paket! Det är så roligt att se alla som anstränger sig för att göra paket som mottagaren ska uppskatta.

Hajbadrocken var otroligt cool! Vilken underbar idé! Den måste jag nog låna till min hajfixerade dotter till i sommar! :-)

Carolina sa...

Åååh så fint!

Trevlig resa :)

Gekko sa...

Det glömde jag ju skrive i inlägget, Gullklumpen gillar hajar skarpt, hon kallar de "enghaj" vilket lär bero på att vi alltid säger _en_ haj :-D

Cecilia sa...

Åh vad kul, mer chilichoklad haha Tänk att ni kan få Årechoklad hos er också :)

Jättefint paket och retrotyget med fåglar är ju bara sååå läckert. Förstår att du är glad.

mustafa sa...

vilka schyssta grejer du fått!

bruno-bo sa...

Jättefint paket! Måste även säga att jag tycker att du gör så mycket fint! Jag har lagt till din länk på min blogg. Hoppas att det är ok?!

Dr. Gill sa...

Kjempefin gave!!

Gekko sa...

Nej, jag visste inte heller att man kunde få Årecoklad i andra delar av landet. Den är grymt god!

Bruno Bo: klart du kan kan länka, bara kul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no