fredag 11. april 2008

En blivande skidåkare


Min Mille skall givetvis bli en duktig skidåkare ;-) Och nu har han fått ett skidåkarkit från jnydesign av snällaste Jenny, kanintygstjejen. Det var första gången jag såg hennes första kollektion och jag är såååå imponerad och lite lite avis. Jag ser så fram emot nästa kollektion! Bodyn och byxorna som kom är underbart mjuka och har ett snyggt snitt! Byxorna kommer nog bli en storfavorit i sin enkelhet tror jag, jag gillar att de inte är stora och bylsiga och så är det skönt med enfärgade byxor då vi har alldeles för många bodies med mönster på!

4 kommentarer:

Jes sa...

Va fin han är Mille i sina ny kläder & va han växer fort, vi MÅSTE ses snart.

Anonym sa...

Vilken fin skidåkare och jag måste säga att man alltid behöver enfärgade byxor (svårt att hitta dessutom).

Thea sa...

Vad stor han har blivit, Mille!!
Och otroligt fina kläder! Så himla häftig body och snygga byxor till. Tror och hopps de kommer bli storsäljare för Jenny!

Gryda sa...

Enig, det var fine klær! Men for en søt liten gutt du har da, Gekko. Håper det går bra med tøybleiene!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no