onsdag 1. oktober 2008

Kaninkillen gillar tyger!



Okej, jag bara måste...
...visa bilder på min fina Mille i nya byxor där han sträcker sig efter snygga tyger, lika glad som vanligt!

Byxorna är en specialanpassning av ett nytt mönster jag jobbar på, långa, smala och pösiga med resår i midja och benslut. Resårkanalerna är sydda med overlocken som beskrivit här och iövrigt är byxorna sydda som jag brukar sy byxor.

Mönster:
Eget, storlek 74.

Material:
Naturvitt kanintyg med bruna kaniner, resår.

Bra:
Att mönstret blir så bra och att min Millekille är så fin i byxorna!

13 kommentarer:

LinSar sa...

Va söt kille.va tiden går fort.Tycker inte alls att det är länge sen du fick

Gekko sa...

Haha, precis det samma känner jag, nu är han 8 månader och är överallt! :-)

prickig design sa...

...ja, snabbare kille får man leta efter... och sötare med!=o)
Snygga brallor.

Strömming sa...

Vilken snygging! Schyssta bralls!

sygryn sa...

Vilken going!! Ja, tiden går verkligen undan, snabbare än vad man hinner med.

Thea sa...

Han är så himla fin, Mille! Och extra fin i din nya byxmodell!

Retro Elephant sa...

Supersnygga :)

//Lina

Emma sa...

Vilken liten goding! Passar perfekt med ett par kaniner på honom nu då¨..

snork sa...

Åh vad han är sööööööööt!!!!

♥Ida♥ sa...

så go kille.. =) jätte fina byxor..

Vecka - Vecka sa...

Så söt han är! Och så fina byxor! Har också en liten född i januari, som också är överallt.. bl.a. i mina tyglådor..

Kram,Lotta

Gekko sa...

Tack för era sköna kommentarer! :-)

Heilt spesiell sa...

For en herlig liten smile-gutt.Flotte bukser også;)
Lenge siden jeg har vært innom her og nå var det jo en haug med flotte nye klær.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no