søndag 9. januar 2011

Färglycka

12 kommentarer:

Liza sa...

Färglatt! Vart har du köpt lådan? Har ju oxå en massa snaps som inte har nån bra förvaring.

Susanne sa...

Underbart!

Thea sa...

Haha, där sa du nåt! Jag älskar min låda med knappar mer än jag nånsin älskat en påse med smågodis! :-D

ealina sa...

Hihi, ja, man kan bli lycklig av så lite ibland! Tänk vad färger gör för humöret! Och knappar, förstås ;)

Tjohalia sa...

Åh vilka härliga färger! :-)

MinaMirakel sa...

Tänker på mina knappar i en enda röra, borde göra något åt det!/Åsa

od Andulky sa...

Härligt!

Mimmi sa...

Underbart!!!!!

Mina knappar ligger i tråkiga påsar än så länge, kanske dags att ge sig ett rejält uppiggande genom att skaffa en större låda till tryckknappar. ;-)

Kool Inka sa...

Nice! Har själv bara tråkiga metall tryckknappar. Skulle också vilja ha sådana färgglada snaps men så mycket blir inte sytt här. Testar just nu att måla de där metall tryckknapparna. Hoppas hoppas hoppas det fungerar och det håller i tvätten.

Jennie sa...

Mums! Som godis! :)

Tanjis sa...

Vilken härlig låda! :D
Jag har tänkt testa sånna där färgglada plasttryckknappar men varje gång när jag har tänkt beställa har jag fegat ur i sista sekund för jag blir så tveksam eftersom det är just plast.
Funkar de verkligen bra?
Vore ju verkligen kul att kunna trycka dit en färgglad knapp ibland istället för metallknapparna.

Gekko sa...

Hehe, lyckopiller hade jag också kunnat ha som rubrik eller hur? :-D

Liza: det är min "settekasse" som det heter på norska. Vad kan det heta på svenska? Sån man hade smurfar i på 80-talet. Jag köpte denna på loppis för flera år sedan och har haft den till trådrullar hängande på väggen. Du ser den på bild även här: http://2.bp.blogspot.com/_dx4FVCQDN3Q/Sxd31OvkUaI/AAAAAAAAAVw/Ao9jXGAWV2A/s1600-h/2009-11-30_Syrommet_0013.gif

Tanja: jag är jättenöjd! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no