tirsdag 3. januar 2012

Sverige!


Bloggmessig sitter jeg egentlig og jobber med et nyttårsinnlegg med en gjennomgang av året som gikk. Det har jeg gjort hvert år, forskjellen er bare at i år skal jeg få publisert det også tenkte jeg ;-)
I mellomtiden kommer det et lite svensk innlegg her:


Nu finns även edgy dots och rosa och aqua grodor till försäljning i Sverige! Kolla in snygga nätbutiken Livehome.nu! Liv har med sin säkra stil öppnat en härlig heminredningsbutik på nät och nu har hon alltså tagit in Gekkotyger också.
Det är enhetsfrakt från butiken och man kan också välja att hämta upp hos LillaW som ligger i Karlskoga.

Gekko kommer också i fortsättningen att finnas hos JNYdesign, de två butikerna har inte samma sortiment med Gekkotyger.

Visst är förstasidan hos Live Home snygg förresten med bokstäverna på bilderna? Det är möjligt att jag kommer sno idéen!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no