søndag 3. juni 2012

Smokkeholdere



Gammel og ny modell :-)
Tidligere sydde jeg en del smokkeholdere (ligger til venstre på bildet).
Nå for en stund siden fikk jeg en herlig pakke som kom hele veien fra Taiwan, med herlige bånd i skjønne farger, smokkeklips og holdere. (Og mye mer, men det hører ikke hjemme i dette innlegget)

Her viser jeg noen av båndene, jeg syr et smokkesnøre nå og da når administrasjonen blir for kjedelig og jeg behøver en pause. Er de ikke fine? Disse kommer til å havne på Sukker etterhvert.

Hvis du ikke kjenner til Mrs Bao så er det absolutt verdt å ta seg en titt. Den drives av Agneta, en svenske som er bosatt i Taiwan. Tenk at portoen kan holdes så lav når varene sendes så langt! Dette er virkelig butikken å besøke dersom du skal sy vesker, portemonnéer, nappesnører, vil ha kule bånd til truser og så mye mye mer!

Forresten, jeg har hatt en helt fantastisk helg, håper du også har hatt det! :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no