onsdag 21. november 2012

Hvem vant da?


Helt på tampen av kvelden i går ble vinnerne av gratisbilletter till Juleexpo neste helg trukket, men så tok det for lang tid med innlegget og link til alle, så jeg gikk til sengs i stedet...
Jeg gleder meg som en unge til messa, og håper bare at jeg klarer å bli ferdig med alt. Jeg tør nesten å love nå at jeg kommer til å ha med meg helt fantastiske stoffnyheter, jeg er helt sprekkeferdig!

Uansett, her kommer det viktigste: vinnerne!

Tråkleguri
Tøydama (20:47 2. november 2012)
Hobbyhjerte
Prinsesse Mari (21:22 2. november 2012)
Birjit B
Janicke Lunde OBS 2 billetter! (16:44 3. november 2012)
Hege Sol
Lykke
Ann Kristin

Dere som har vunnet: ta kontakt med meg så snart som mulig med postadresse så sender jeg billettene! Send aller helst en e-post merket Jeg vant! til info(a)gekkogekko.se (bytt ut (a) til @)
Og du som vant, skriv gjerne noe om det i valgfritt sosialt media. Du behøver jo ikke lage en love link til meg, men link gjerne til Juleexpo i hvert fall, jo flere sygale som kommer på symessa jo bedre blir det neste år! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no