fredag 15. februar 2013

Syfestivalen :)

En herlig dag på Syfestivalen!
Vi har premiere på det nye stoffet Happy Summer, glade besøkere med klær i Gekkostoffer får rabatt, og vi koser oss! På ettermiddagen hadde vi restekurv til folket med stoffer per kg.
Siden jeg ikke har hatt tid til å ta bilder i dag (og mobilen har vært med opptatt med å agere bankterminal med hjelp av iZettle) har jeg lånt bilder. Se kilde under respektive link :)

Jeg gleder meg til en ny dag i morgen!
/Guro :)

Takk for bildet Malin / Skapat av mig
Glade damer i monteren!

Her ble restekurven "åpnet" på ettermiddagen.
Bilde: Malin / Skapat av mig

Monterbilde lånt av Sydilla

Nytt stoff hos Gekko! Herlige Happy Summer gir instant sommerfølelse!

3 kommentarer:

AvMeg sa...

Så mange flotte og fargerike stoffer. Ser gøy ut å være der :)

Kirsti sa...

Så moro! Jeg må prøve å få med meg syfestivalen ved neste anledning. Ser jeg bør spare litt i forkant for her var det mange flotte stoffer!! :)

Astrid sa...

Så mye fint!! Skulle gjerne vært der. Fikk med meg en flott syfestival på Lillestrøm før jul, men denne er vel mye større. Vil likevel takke for god hjelp med kantebåndapparatet da jeg besøkte dere på Lillestrøm. Nå blir det flittig brukt. Dere hadde en nydelig kjole med rynkelomme med dere dit. En av dere sa at dere skulle legge ut beskrivelse av denne lommen på bloggen. Håper den kommer snart.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no