mandag 17. juni 2013

Kalasfint!



Se hvilke fine buketter mine to sukkerunger har laget! Dette funket veldig godt å overlate til barna. Jeg satt sammen med de og festet grillpinner i marshmallows, de fikset resten. Femåringen satt lenger enn jeg trodde han ville gjøre, mens sjuåringen som ventet satt tålmodig og laget perfekte små kreasjoner.

Dette brukte vi:
-marshmallows
-grillpinner (det går sikkert fint med coctailpinner også)
-smeltet mørk sjokolade (det er sikkert fint å variere med melkesjokolade)
-strø i forskjellige skåler
-høye glass eller vaser å la de tørke i. Jeg satte de så tett som på bildet først når sjokolade hadde stivnet helt.

Ps, dette er ingenting for den som synes søtsaker for blir for søte!

3 kommentarer:

Løvebrøl og Apestreker sa...

Wow! Så lekkert! Er føyd på lista for hva som skal på bordet i neste barnebursdag!

Bravo sa...

Så dekorative og kule de var! Må prøve å huske dette, nå er det (heldigvis) ganske lenge til neste barnebursdag her i huset.

Ugglan sa...

Vad rart, ser verkligen sött och gott ut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no