torsdag 22. september 2011

Til min sukkerunge

Til verdens fineste sukkerunge!

Gullklumpen er fem år nå. Hun vet hva hun liker og hva hun vil ha, heldigvis!
Lenge har hun og lillebror delt en billig og ikke så veldig fin toalettmappe fra H&M, ikke fin, ikke egen, bare praktisk. Smart som hun er har hun skjønt at henne kjære mor kan sy, og kan man sy kan man sy en toalettmappe.

Så hva tror dere skjer når hun spør om jeg kan sy en til henne? Nettopp, ingenting! Frøken Fin har spurt ganske mange ganger i kanskje et halvår og jeg har ikke somlet meg til det!
Men nå er den her!
I turkis prikkete vokset bomull med cupcakesmotiv, rosa glidelås og hvitt bomullsstoff med små hvite prikker på innsiden.

Hun skal få den nå straks, etter barnehagen. Håper hun blir fornøyd, jeg tror det!

:material:
Vokset bomull fra shoppingtur i Danmark for et år siden
Prikkete fôr har jeg tigget meg til fra Kånkarong
Rosa glidelås fra min gigantiske glidelåssamling.

5 kommentarer:

InaIda sa...

Åhh så söt! Ser ut som hon gillar samma söta stil som min S.

MinaMirakel sa...

Jättegullig!/Åsa

busmumrik sa...

Den tror jag definitivt att hon kommer att gilla!!
Jätte söt;)

Unknown sa...

Superfin! Jag har själv det tyget liggandes hemma från en Danmarks resa förra hösten, har inte sytt i det ännu :-D

Therése Ringström sa...

Mitt namn är Therése, jag har startat en insamling till svenska barn som har det svårt, min insamling nu går till ett hem här i Kristianstad där omhändertagna barn bor. Detta kan du läsa om på min blogg. Nu till frågan, jag undrar om du har någon/några bitar av mjukt gosigt tyg som skulle fungera som snuttefilt, och om du skulle vilja skänka det till mitt projekt?! Jag tänker ge dessa barnen ett "paket" med napp, gosedjur och snuttefilt som kan trösta när det är jobbigt.

Tack för din tid!

Ha en bra dag!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no