torsdag 11. desember 2008

Jag lovade...


...att visa en bild av Gullklumpens adventskalender. Det är min mamma som sydde den till henne förra året. Det är en Nissejente (tomteflicka) med en stor väska, i väskan ligger presenterna och sen hänger det snören med ett nummerhjärta på ur väskan. Mille delar kalender med storasyster i år men nästa år ska han få en egen.

Bilden togs förra året. Min mage är inte riktigt så stor nu utan det låg ju en liten Mille i magen på bilden. Tänk vad fort tiden går! Nu går han redan sen länge och är verkligen överallt, han är ingen liten baby längre!

3 kommentarer:

Thea sa...

Hihi, jag minns den bilden! Och ja, tiden går grymt fort! Det gäller att ta vara på den!

Anonym sa...

Roligt att se en liten bild av dej oxå. man föreställer ju sig hur alla bloggare ser ut. Man vet hur barnen ser ut,men inte morsorna:)

Gekko sa...

Mysklumpen: Och jag som tänkte att jag var så anonym på bilden att det kunde gå att lägga ut den!
Jag har smalnat av betydligt sen den togs i alla fall! ;-) Och håret är annorlunda etc etc...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no