torsdag 10. februar 2011

Cirkusbody


Livet är verkligen otroligt kul för tiden, ny symaskin, eget tyg, egen kollektion och tusen mail i inboxen. Besök av en journalist har jag också haft.
Jag jobbar på som en galning med webshoppen för att kunna öppna den snart, tur för mig att jag får fantastiskt bra hjälp av Malin bak bloggen Skapat av mig!

Samtidigt jobbar jag mot nästa vecka Syfestival i Stockholm. Som vanligt kommer jag ha workshops i JNYdesigns monter. Denna gången syr vi mössor, det finns några riktigt smarta tips om man inte är så van. Hoppas att få se många av er där!

Har ni sett min Cirkusbody? Den finns i mitt Cirkustyg med kantar och topcoverstickningar i mörkrosa eller turkos. Långa sköna muddar i armsluten och sen min sneda halsöppning som jag tycker så mycket om. Jag har låtit sy upp den i 50/56, 62/68, 74/80 och 86/92. Sen finns det förstås matchande muddbyxor i rosa, turkos eller brunt.

Dessa kommer finnas i min webshop efterhand. Och nu finns de hos Lilla W, Bra Barnkläder (fast än så länge verkar de finnas bara i butiken i Stockholm och inte i webshoppen) och en spännande ny butik i Danmark, jag återkommer om den. Sen kommer den också snart finnas i butiker i Norge.
Jag tycker verkligen att detta är så galet kul!
Rosa Cirkusbody

Cirkusbody med turkos

15 kommentarer:

JuMel sa...

Fantastiskt fina, jag bara älskar det där tyget!!!

Madelene sa...

Låter som att du har fullt upp! :0) Tyget är verkligen fint! Och bodysarna orginella...knäppningen sitter helt annorlunda mot för på andra bodysar märkte jag nu. Din knäppning sitter på höger sida av plagget medan andra oftast har på vänster sida av någon anledning...antagligen för att "köpta" bodysar har knäppningen på vänster. Snyggt!

hönapöna sa...

vilka fina, och tyget är bara såå snyggt!

ealina sa...

Härligt att njuta lite av livet :)
Det verkar verkligen som om du har lite att pyssla med, hihi.

TRI o MAR sa...

Du är bara så grymt duktig!!

Kool Inka sa...

Vilka härliga bodysar! Vilken lyx att få det uppsytt av någon annan. Får du mer tid åt att designa istället. Ser fram emot att se mer av din kollektion.

Syserine sa...

Hva du får til!! Så göy med alt som ligger hos Lilla W! Oscarbuksene er bare SÅ fine!

Onomak sa...

Vad spännande med alltihopa! Supersnygga bodysar! Gillar de skarpa färgerna på kantbandet.

GOBLIgobli sa...

Gekko i högform!! =) Färgerna på kantbanden är så fräscha till ditt fina tyg. Är så intressant att följa din färd. =)

MinaMirakel sa...

Superfina bodysar i ett underbart tyg!/Åsa

Åsa Tidqvist sa...

sjukt snygga bodys!
och jag förstår att du är lycklig, kör hårt!

Liten og stilig sa...

Superherlige bodyer! Følger i spenning med på åpningen av webshopen din ;-)

Le Petit sa...

Jättesnygga bodysar! Det är fint med de färgglada muddarna och sömmarna till det bruna och vita. Grattis till den nya symaskinen och allt annat!

Fru Flamme sa...

Veldig fine bodyer. Får masse inspirasjon av bloggen din!

Mimmi sa...

Så fina, så fina!

Förstår att livet leker, det är du värd!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no