lørdag 10. desember 2011

Froskelue, iPhone og fraktfritt

En kledelig positur?
Det har jammen ikke blitt så mye sydd siden jeg fikk hjem alle herlige nye stoffer. Her poserer jeg med en aqua froskelue før julemarkedet. Jeg liker det stoffet, problemet er bare at jeg også har blitt veldig glad i de rosa froskene. Jeg har en egen froskelue og et eget iPhoneetui i de rosa froskene. Noe må man vel unne seg?

Wohoo, jeg kan holde den opp ned!
Jeg har lært meg å lage rullerende bilder! ;-)
Ellers går all tid til å forberede en presentasjon av Gekko nå neste uke, og så til å pakke ordrer nå i førjulstider med fri frakt! Stoffene går som varmt hvetebrød og jeg gleder meg til at jeg kanskje får sett litt stoffer i noen blogger rundt omkring snart!?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no