fredag 2. desember 2011

Gladsøm

En julegave til telefonen din? ;-)
Jeg hadde en veldig fin stund i syrommet i går. Gullklumpen var syk, men ikke sykere enn at det var stas å være med i syrommet. Der satt hun og fargela sin adventsmandala mens jeg sydde etui/fodral til iPhone. Skravla gikk og vi koste oss ordentlig! Lillebror har ikke tålmodighet til å være med i syrommet så det er sjelden det blir sånne stunder.

Og se hvilken bukett med etui det ble da! Alle disse er i egne jerseystoffer, det føles veldig godt!

Jeg har laget mine i jersey, med fleece på innsiden for å tåle litt støt. De har et håndtak av forskjellige fine bånd fra Miniskunk. Og så har jeg sydd inn en strikk øverst. Da blir det lett å ta ut telefonen når den ringer samtidig som den ligger trygt og godt så man kan holde den i stroppen og svinge med armen mens man går.

Det var forresten veldig morsomt å få så god hjelp til å velge bånd. Gullklumpen tok sin oppgave med å hjelpe meg å velge på det største alvor og var en ivrig medhjelper!

Etuiene tar jeg med meg til Designmarkedet i morgen, de som ikke selges der legger jeg inn på Sukker eller salgsutstillingen på Frivilligsentralen i Sjetnemarka.


Her har vi endelig fått snø forresten! 
Det lavet ned i natt og det var to glade barn som gledet seg til å dra til barnehagen i dag!
God helg, håper jeg ser deg på julemarked i morgen!

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Jättefina!

TinaF sa...

Superfine!
Lykke til på marked :)

Syserine sa...

Supre og originale!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no