tirsdag 7. februar 2012

Ikke i går...


Det er litt dumt det der, jeg har liksom ikke lyst til å blogge om det samme hele tiden. Men hvor lett er det å fornye seg hele tiden når det er liten variasjon på det jeg syr?
Enten syr jeg kolleksjonsprøver som skal til fabrikken, og de skal jeg helst ikke blogge om.
Eller så får jeg ikke fotografert det jeg syr fordi presset er så stort hele tiden.
Eller så syr jeg luer, eller siklesmekker eller noe annet som jeg har blogget om hundre ganger. Og så interessant er det kanskje ikke å se en siklesmekke til...

Men i dag er det nettopp det jeg viser likevel! :-)
Ikke de vanlige siklesmekkene, men runde kosefine babysmekker. Jeg syr ganske mye av disse også, og hver gang jeg fyller på lageret av disse på Sukker forsvinner de i rask takt. 

Runde, kosefine babysmekker i Gekkostil

:materiale:
-Eplestoff i turkis: Hamburger Liebe, dette fikk jeg i gave av verdens beste søskenbarn/kusin etter at hun hadde vært i Berlin i høst
-Lilla Edgy Dots, et av mine favoritter blant mine Gekkostoffer. De fåes i Gekkoshop (Norge), Live Home (Sverige) og  i k a s y r  (Finland, kommer inn i løpet av uken)
-Svarte stjerner, røde skyer og blå striper fra JNYdesign
-Velour fra resteskuffen!

ikke i går...
Jeg kom plutselig til å tenke på tidligere dager når jeg tok bilde av alle siklesmekker jeg sydde og laget sånne fine collage av de. Og så fikk jeg lyst til å gjøre det igjen. Dere skal ikke se bort fra at det kommer et collage med trekantscarfs/siklesmekker/dregglisar snart også.

:nå:
Skal jeg gå til syrommet og sy noe som jeg ikke kan vise i bloggen. Ihvertfall ikke enda. Hva skal du sy neste gang?

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Så fine de er! Skjønner godt at de går fort unna!

Gunn sa...

Kjempesøte!

Har du vurdert å selge mønster til disse..? ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no