onsdag 28. mars 2012

Baksidepike!

Bildet er lånt av Ottobre Design

Nydelig bilde ikke sant? Det er baksiden av neste utgave av Ottobre Design! :-)
Dere kjenner kanskje igjen stoffet? Jepp, Gekkos helt egne cirkus i grønt på hvit bakgrunn.
Happy :-)

Var det ikke skjønt med rosa kanter til? Nå gleder jeg meg ekstra mye til å lese neste utgave av Ottobre :-)

(For den som ikke kjenner til Ottobre Design er det et herlig magasin fra Finland. Det kommer ut på seks forskjellige språk og har mønster på barneklær og voksenklær. Neste magasin kommer en gang i april tror jeg og er barneutgave.)

11 kommentarer:

Unknown sa...

Men grattis!!! Supersöt tröja, verkligen fint med rosa till!

TinaF sa...

Herlig!
Gratulerer :)

mamma i nord sa...

Så gøy att stoffet ditt er med.
Var kjempefint med rosa kanter, og dette stoffet kan man jo kombinere i det uendelige.

Nydelig !!! er stoffene dine, og så kjekt att de passer til alle aldre.

underbarn sa...

Åh vad roligt! Fantastiskt fint tyg och söt tjej i fina kläder. Underbar färgkombo!

underbarn sa...

Åh vad roligt! Fantastiskt fint tyg och söt tjej i fina kläder. Underbar färgkombo!

Eli sa...

Åh, så kult!!! Gleder meg til å få den i posten :-) gratulerer!

Thea sa...

Grattis, vad kul! Otroligt fin bild och galet snyggt tyg! Det kommer bli jättefint till vårens och sommarens tishor! Jag har förresten sytt just tischor i några andra av dina tyger precis. Och så sjukt snygga! -Tygerna alltså! :-)

Camillaeli sa...

Ej hvor fedt!!! Dine stoffer er altså også så lækre og uimodståelige.

carin sa...

Grattis, vad roligt! Och så fina kläder :)

Le Petit sa...

Åh vad kul! Ska bli kul att se tidningen.

Syserine sa...

Ååå, helt super! Gleder meg sånn til stoffet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no