tirsdag 13. mars 2012

Hip hop?

Denne t-skjorta skal brukes til hip hop er det tenkt!
En herlig guttunge med bein i nesa og spring i beina ønsket seg en stor t-skjorte til å danse hip hop i til bursdagen sin. Etter en samtale med barnefaren sjanset jeg på str 158. Her har jeg prøvd den selv siden jeg syntes den så så stor ut!

Mer hiphop på gutten enn på Gekko ;-)
Siden moren til bursdagsbarnet er en habil syer selv fikk jeg litt prestasjonsangst. Jeg vet at hun alltid stikker ned kanter og legger mye krutt på detaljene. Selv har jeg egentlig ikke stikket ned halsribben så ofte, men her ble det veldig fint, skal nok gjøre det neste gang, men da skal jeg bruke samme farge på gripertråden som ribbens farge. Flaks at den hvite tråden mot den grønne ribben ikke vises når han har på seg t-skjorta!

Forseggjorte detaljer når mor også syr
Bursdagsbarnet strålte når han fikk t-skjorte med matchende lue. Han tok like godt på seg t-skjorta og lua med en gang og viste fram noen moves fra Hip hop-treninga :-D

Lillesøster og lillebror fikk hver sin lue også forresten.

:mønster:
T-skjorte, Ottobre Creative Workshop 301 str 158.
Lue, eget mønster

:material:
Cirkus grønn fra Gekkoshop
Grønn ribb/mudd fra Stoff og Stil
Rosa Cirkusjersey fra Gekkoshop.


9 kommentarer:

Unikuu sa...

<3 i love the green one <3

Eli sa...

Knalltøff!! :-D

Ninne sa...

Superfint! Och vad kul med mössorna, jättefina nyanser av färgerna verkligen.

Unknown sa...

Verkligen fina tyger! Å snygg t-shirt!

grønn sa...

Vi er heldige :-)
Bursdagsgutten synes (som du så) de nye klærne er kjempekule! Lua brukes hver dag, og skjorta er til vask ;-)
Og så herlig matchende luer til alle tre! Takk!!
De nye fargene på stoffene er skjønne!

Anonym sa...

Takk!
Unikuu, the jersey is coming to Finland! :-)

Grønn: ja det var egentlig ingen tvil om at han ble spontant glad for den, det var så artig å se! :-) Herlig!

AvMeg sa...

Det er så kjekt når gutta også kan få noe hjemmesydd :)

Jes sa...

Sicken snygg tröja, va snygg färg det va på tyget :)

Åsa Tidqvist sa...

så snygga de är i nya färgerna! det gröna måste jag ha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no