fredag 16. desember 2011

Basegarderobe


Jeg er så heldig å være del av en herlig gjeng med sygale damer som møtes to ganger i året for å sy en hel helg. Siden vi flyttet til Norge har det være litt vanskelig å komme seg på treffene for meg, men i høst fikk jeg det til! En herlig helg med masse søm og masse latter!

Av en eller annen grunn hadde jeg litt vanskelig for å komme i gang med sømmen denne gangen, så for å komme inn i det begynte jeg med truser til lillemann. Det er så mange kjedelige guttetruser i handelen!

Det ble en liten gjeng truser og han fikk med en gang to store favoritter, det lyseblå stoffet med soler fra Stoff og Stil og frosketrusene. Mille er veldig glad i de grønne froskene generelt, men aller gladest i de froskeklærne han har med rosa detaljer.

:mønster:
En lett modifiert utgave av Ottobre Design 4/04.

:materiale:
(Rekkefølge fra det øverste bildet)
Lyseblå og hvit jersey med soler fra Stoff og Stil, kjøpt for 1-2 år siden
Medaljonger fra JNYdesign
Brun jersey med svarte stjerner og grønne aper og løver fra JNYdesign
Grønne skyer og røde aper og løver fra JNYdesign
Rosa jersey fra JNYdesign og egne grønne Gekkofrosker

:fraktfritt:
Nå er det bare en time igjen av fraktfritt i nettbutikken. Jeg er på vei til å legge meg og tar bort alternativet i morgen når jeg står opp. Så lenge fraktfrittalternativet kan velges er det gyldig :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no