mandag 5. desember 2011

Vinneren!

Da har vi en vinner av en hemmelig pakke med stoff eller klær fra Gekko! Takk for den utrolige responsen, 521 deltagere og massevis av glade kommentarer!

Jeg gjorde på følgende måte når jeg trakk vinneren:
521 deltagere, 1 av disse ble trukket ut via en randomizerside på Facebook, nummer 203.
Jeg kopierte alle deltagerne fra Facebook i den rekkefølgen de kom opp og førte de over til et dokument. Og så regnet jeg meg fram til nr 203. Jeg har spart filen for dokumentasjon siden rekkefølgen tydeligvis forandres fra gang til gang. 






Den heldige vinneren er:

Jeg tar kontakt med deg på Facebook!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no