tirsdag 13. februar 2007

Haklapp, ruskigt lätt!


Detta var hur lätt som helst! (Men perfekt blev det inte.)
Haklapp med mönster från Sy kläder till babyn som jag lånat på biblioteket. Mönstret var på haklapp med overlockkant, jag satte istället brun snedslå på frotté (handduk köpt på Hemtex under januarirean). Det var busenkelt att göra haklappen, med undantag av snedslån i nacken. Lite pilligt då det blir ont om plats och man får vrida mycket. Med lite tålamod och mer noggrannhet än jag orkar med är det kanske inte så svårt?
Tryckknappar har jag inte vågat mig på, så det fick bli svart kardborreband.
För att göra det lite personligt satte jag åter igen mitt namnband på kreationen.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no