torsdag 29. september 2011

Bästa illustratören!

www.skapatavmig.se
Egentlig hadde jeg tenkt å blogge om Gullklumpens nye favorittgenser i dag, men så fikk jeg se dette herlige bildet hos Skapat av mig. Og da måtte jeg jo blogge det i stedet. Er hun ikke fantastisk? Her har Malin tegnet et bilde av mine bodies, med det stoff som hun har tegnet til meg. Og så har hun brukt bildet til å lage en herlig visning av bodyen! Happy!!

Malin la halve sommerferien sin på å lage Gekkos kataloger for høst og vår. Her viser jeg siden med bodies! Mer kommer etterhvert!

Utdrag fra Gekkokatalog, AW 2011
Vil du se bildene i større format? De er klikkbare.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tack sötaste, snällaste, bästa Guro!

Mimmi sa...

Underbart fint! Såg klädstrecket hos Skapat av mig i morse och katalogsidan var ju också helt underbar. Rent, snyggt och superfint!

Vilken lycka att ha en sådan illustratör! :-)

Eli sa...

Kjempefine illustrasjoner!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no