tirsdag 13. september 2011

Til en Oslogutt

Jeg har så godt som sluttet å ta bestillinger, men når jeg får spørsmål om BB-kit til venner så har jeg litt vanskelig for å si nei. Her er det samme  samme bestiller som imponerte stort i tekstiltimene på ungdomsskolen og som også bestilte en av de første hentesettene jeg sydde. Det har jeg skrevet mer om her.

Ekstra morsomt er det at deler av hentesettet fra første gangen skal brukes igjen i dette settet. Omslagsbodyen i grønne frosker skal brukes sammen med brune velourbukser fra storesøsters kit. Og så får den nye babyen et par grønne froskebukser, som skal brukes sammen med en annen body. Fint ikke sant? Og så lurer jeg på om jeg klarte å sende med en gave til storesøster, men husker ikke helt. Kan jeg ha sendt med en lue til henne? Hukommelsen er visst ikke helt som den var...

Froskestoffet er en liten favoritt. I dag syr jeg 19 froskeluer og Millemann vil aldri ta av seg sin sin t-skjorte i froskestoff med rosa kanter!


6 kommentarer:

Två Små Gryn sa...

Jätte fint set!

rockefår sa...

Flott sett og ekstra fint når det kan kombineres med noe de har fra før.

Jeg vil også takke deg for gode tips og inspirasjon!

Jeg har akkurat laget et innlegg om mitt første forsøk på omslagsjakke etter jeg fant både inspirasjon og gode ideer/starthjelp hos deg. Jeg linket til bloggen din generelt, som en heder til deg og også til din tutorial om omlottjacka. Men så kom jeg nå på at jeg kanskje burde spurt deg først om det var greit å linke!? Men nå er det altså gjort, men hvis du ikke synes det er greit så skal jeg selvsagt fjerne det. Gi bare beskjed!

Mvh Rockefår-Elisabeth

MinaMirakel sa...

Jättesött set!/Åsa

AvMeg sa...

Fint sett :-) Du er flink!

Anonym sa...

JA!!! Storesøster fikk en storesøster-lue og hun ble veldig glad!! Den er allerede i bruk ved "lue-vær". Gleder oss til å ta i bruk froske-body og bukse!

Anonym sa...

Så bra at jeg husket rett da, ble så redd for at jeg hadde glemt å sende med en storesöstergave :-)

Rockefår, du fikk jo svar i bloggen din :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no