tirsdag 11. desember 2012

Et adventstilbud fra Gekko!

Etter å ha postet informasjon om adventstilbud og fri frakt på Facebook, nyhetsbrev og Sykroken blir det kanskje smør på flesk at jeg skriver om det også her, men nå gjør jeg det likevel. Det er jo alltid kjedelig å ikke få informasjon om gode tilbud ikke sant? ;-)

Ukas adventstilbud:
20% på alle bodyer (ord pris 269, pris nå: 215,20 kr)
- 20% på jersey Cirkus rosa og grønn (ord pris 180, pris nå: 144 kr)

Dette tilbudet gjelder til søndag kveld (16/12), så pass på!

Og så er det altså fri frakt på alle ordre over 299 kr fram til 20. desember, dette gjelder i Norge. 
Klikk på bildene for å komme til nettbutikken.


 


Jeg ønsker dere alle en herlig adventstid med mange gode stunder!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no