fredag 1. juni 2012

For the Love of Sewing


Se hva som kom hjem til meg i dag! Min aller nyeste baby!!
Den gamle babyen min skal nok få seg et nytt og fint hjem vil jeg tro. Jeg er akkurat like glad i den som jeg var for drøyt et år siden, det er bare at Evolution er så mye mer!
Jeg har forresten ikke lagt merke til Baby Locks slogan før nå når jeg så det på esken: For the Love of Sewing. Genialt!

Evolutionmaskinen er Baby Locks toppmodell blant overlocken. Den er 8-trådig og kan sy coversømmer og kombinere kjedesøm med overlock. Jeg har ikke pakket den opp av esken enda, jeg håper at jeg får tatt meg tid til det i kveld :-)

Hvis noen har en Evolution og har tips til meg så blir jeg bare glad!!

*glad*   *glad*   *glad*   *glad*   *glad*   *glad*   *glad*   *glad*   *glad*   *glad*

9 kommentarer:

Unknown sa...

Tjohoo vilken lycka, den är du värd!!! Kul med lite blogginlägg också! Kram!

Heilt spesiell sa...

Oh.. nice! Tenker jeg også egentlig har lyst på en sånn. Skal den være like enkel i bruk som babylock imagine? Må nok klare meg med babylocken min en stund enda.. :)

Håndlaget av InaPina sa...

Ååå, den jeg ønsker meg! Heldige deg.
Ha en flott lørdag.
C

Mrs.Bao 包 sa...

Grattis måste jag då säga!! Visst är det en underbar kartong att se på! för man vet vad som finns i!!! :)

Anonym sa...

Heilt Spesiell, ja som jeg har forstått det er den like enkel, og det er visst veldig lett å bytte til coverfunksjon også. Gleder meg til å åpne eska, har faktisk ikke gjort det enda... :-)

Anonym sa...

Hei Guro!
Er det sånn at du skal selge den gamle?
Thea

Åsa Tidqvist sa...

underbart! jag håller på att snåla ihop till en likadan - längtar såå! längtar efter att kunna sy coversömmar och veta att jag kan LITA på maskinen, Coverpron är ju lite...opålitlig! Vet du hur det funkar med kantbandsapparat till den?

Kånkarong sa...

Haha, den rubriken hade jag också på mitt inlägg om nya Babylocken i höstas. Dock är inte min en sån värsting som din. ;) Men en fantastisk slogan!

LillaGrodan Design sa...

Har en likadan som kom till mig förra sommaren! Den är helt fantastisk att sy på! :) Har visserligen inte lärt mig alla finesser ännu, men bara det att slippa ändra inställningar för olika tyger... Det är himmelrike! Du kommer aldrig att vilja byta ut den :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no