torsdag 21. juni 2012

Mushymush


Nå er det knapt så jeg tror det selv, men dette er ikke det første plagget jeg syr av det herlige nye Gekkostoffet mushymush. Jeg syr mer enn jeg blogger for tiden, selv om jeg ikke syr så mye som gjerne hadde gjort! For en uke siden sydde jeg en t-skjorte til meg selv i samme stoff, den har jeg ikke prøvd enda. Den ser fin ut, men ligger i syrommet og venter på at jeg skal ta mot til meg og begynne å bruke den. Og aller helst ta et bilde av den også da...

I dag har jeg hatt et kreativ rykk i syrommet. Jeg har konstruert mønster til t-skjorte fra 6-10 år. Og da må jeg jo prøve mønsteret. Her har jeg testsydd størrelse 6 år. Det ble kjempebra!
Nå skal jeg sy i "guttestoffer" av størrelse 8 og 10 år. Jeg tror den ene blir i sikksakk, og den andre har jeg ikke bestemt meg for enda. Kanskje Cirkus? Eller brun mushymush? Eller circle&stars? Blå blomster?


Denne t-skjorten er ene og alene sydd med Babylock. Den syr helt fantastiske coversømmer! Jeg kommer tilbake om dette, var bare nødt til å vise et bilde av sømmen, den er utrolig stabil og myk! *hæppi*

Fald sydd med bred coverstitch på Babylock Evolution

6 kommentarer:

Kitchen Garden Blessings sa...

Stoffene dine er så fine!!! Hvor får du laget de hen?

Anonym sa...

Baboo, stoffene blir produsert i Baltikum :-)Takk forresten!

Heilt spesiell sa...

Åh jeg elsker slike bilder av oppleggskanter o.l. En fryd for øyet!
Kjempefin t-skjorte. Er ribben lysrosa? Det hadde jeg til og det ble så fiiiint!!

Anonym sa...

Takk Heilt spesiell! :-)
Din t-skjorte i samme stoff er jo bare nydelig da :-)
Jeg brukte syrén, svaklilla til ribben, det synes kanskje ikke så godt på bildet, skal legge til farge i teksten :-)
Tenkte først på lyserosa eller hvitt, var til og med inne på mørkerosa, men da hadde det jo blitt en helt annen t-skjorte! :-p

clovek sa...

hærlige t-skjorte :D bare digget stoffene dine :)

Åsa Tidqvist sa...

så snygg söm! Jag vill verkligen ha en ny babylock - vill ha en pålitlig ny kompis! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no