torsdag 28. juni 2012

Gekkotisha



Se, jeg har sydd til meg selv!! Denne sydde jeg til meg selv for et par uker siden, men som vanlig når jeg syr til meg selv tar det litt tid før jeg klarer å få tatt noe bilde. Her har jeg tatt ned bilder fra veggen og lagt kameraet oppe på ovnen med selvutløser for å få et bilde. Voksenklær tar seg sjelden godt ut på liggende bilder synes jeg.

Dette er nok min nye favoritt i sommergarderoben! Stoffet er lilla mushymush, en jersey i lilla med hvite konturer av sopper og blader. Jeg synes at det passer godt til både barn og voksne. Stoffet finnes i brunt også, det har jeg planer på å lage en lue til meg selv av :-)
T-skjorten har lett puff i ermene, innsvinget form i sidene og diskret rynk i utringningen fram. Jeg har sydd på en dobbelbrettet kant i samme stoff som t-skjorten, den er altså sydd på som ribb, men er i jersey.

:materiale:
Jersey mushymush lilla fra Gekkoshop.no

:mønster:
En variant av et gammelt Ottobremønster, jeg tror at det er samme grunn som jeg har brukt til noen gensere tidligere.

:tips: ???
Har du et bra tips i forhold til å ta bilder av seg selv? Jeg tar gjerne imot alle gode råd!

Sånn ser halsen ut :-)

6 kommentarer:

od Andulky sa...

Supersnygg!!

Gunnhild sa...

kjempefin!!
å sy klær til seg selv er så vanskelig synes jeg, merkelige greier..


tusen millioner (som vi sier her i huset) takk for pakken i posten i dag!! nydelige stoff, og fin-fin overaskelse attått ;)

Heilt spesiell sa...

Så fint det ble med kanter i samme stoff!

Anonym sa...

Så fin den var!

Fototips: Selvutløser eller aller helst, trådløs fjernkontroll til kameraet ;)

rockefår sa...

Fiiin t-skjorte og sammenlignet m mange av mine bilder m gammelt kamera så bildet riktig så fint ut- dessverre ingen tips herfra. Men t- skjorta var kjempefin t deg!

AvMeg sa...

Kjempefin på :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no