onsdag 17. oktober 2007

Hemlis hemlis


Vad gör jag för tiden då? Pyssel! Jag är ju med i nystartade syhemlisen Hemlis hemlis. Nu är jag nästan klar med mitt hemlispyssel, och spännande är det. Då det är en hemlis kan jag inte avslöja här vad jag har gjort, men det kommer!
Lite smågrejer kvarstår dock innan den är klar att skickas.
Jag gillar ju överraskningar själv så det är himla kul att förbereda en överraskning för någon annan. Lite läskigt är det dock, vill ju att det ska bli rätt och bra.
Temat för höstens hemlis är aubergine, därav bilden (som för övrigt är lånad från hemlisbloggen).

Jag har lite annat pyssel på gång också som snart dyker upp i en blogg nära dig, håll till godo!

5 kommentarer:

Carolina sa...

Jag älskar också överraskningar, men tycker liksom du att det är lite nervöst att skicka iväg denna första hemlis, man hoppas ju liksom att det ska bli rätt. Jag är dock inte redo att skicka mitt paket än ;)

Gekko sa...

Jag är ju inte heller redo, men är på gång iaf! Skönt att höra att det inte bara är jag som tycker att det känns nervöst!

Anonym sa...

Jag har skickat mitt paket och väntar nervöst på mottagarens reaktion. I vanlig ordning fick jag lite ångest när jag skulle skicka och la i lite extra.

Anonym sa...

Det är jättenervöst. Jag håller med! Jag är inte heller klar, men på gång. Tänk om mottagaren inte gillar det hon får... Tänk om alla gör jättejättefina saker och mitt paket inte alls matchar. Men det är spännande.

Anonym sa...

Lovisa visar nu upp bilder på sin blogg på hemlispaketet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no