tirsdag 4. september 2007

Nu är den här!

Min CoverPro har kommit! Jag och Gullklumpen packade precis upp den. Det vill säga, vi öppnade lådan och kikade ner i den. Sen började Gullklumpen dra i tråderna (den kommer färdigträdd med vit tråd!) så då sa vi att det fick räcka. Får ta upp den på riktigt när hon somnat. Tvekar dock tyvärr på att jag får sytt på den ikväll. Jag håller på med mina två beställningshoodies som jag gärna vill få gjort klart, och sen mår jag inte så bra idag vilket försvårar det hela. Vad jag tycker illa om att vara gravid! (Och vad kul det är att få barn! Detta är ju bara transportsträckan...)

6 kommentarer:

Jes sa...

GRATTIS GRATTIS, va härligt vet hur ivrig man blir, jag fick Janome 744D i dag, Det är nästan så man går & hoppas på att K ska somna tidigre:) Så man får prov köra. Har sytt ett par frotte byxor till K med fina trilling stickningar hoppas få upp bilder i kväll, namnlappen ska bara på.

Thea sa...

Grattis! Usch, jag vet, tycker inte heller det är nån höjdare att vara gravid. Men när man får resultatet i famnen är det värt varenda skitdag! Hoppas du känner dig bättre i morgon. Kram kram!

Carolina sa...

Kul att maskinen kom till slut. Väldigt konstigt att min kom samtidigt trots att jag beställde tre dagar senare. Kanske får de inte leveranser mer än en gång i veckan. När jag var inne och pratade med dem 29/8 hade de nämligen inga inne överhuvudtaget.

Hoppas du får en bra stund snart så du orkar prova maskinen. Själv har jag oturen att jag måste jobba ikväll och imorgon lär jag inte orka då jag kommer hem sent.

Gekko sa...

Grattil själv Jes!
Idag är planen att jag måste testköra lite, oavsett vad!
Skulle önska att jag hade den här på jobbet bara för just nu är det lugnt. *Uttråkad*

Tyrvi sa...

Jag gillar inte heller speciellt att vara gravid. Skulle aldig stå ut om det inte vore för att man får barnet sen efteråt. Och spädisen skulle jag nog inte heller orka med om jag inte visste hur roligt det blir sen när man får små leenden tillbaka och så småningom ord :-)

Hoppas maskinen är så bra som du hoppas nu och att du får riktigt roligt med den!

Tyrvi sa...

Men det är svårt att tycka att graviditet är bara toppen om man inte alltid mår bra. Jag har foglossning och ont den här gången tex. Har man inga krämpor och kan fortsätta att rÖra sig ganska vanligt kanske det är underbart, vad vet jag :-) Men för de flesta är det väl ändå rätt tungt att bära på ett barn dygnet runt. Och vad är mysigt med halsbränna och järnbrist?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no