søndag 30. mars 2008

Gekko goes commercial






Läskigt värre! Och så kul!!!! Lilla W är en häftig butik med ett grymt utbud av coola barnkläder precis i min stil och där finns numera Gekkokläder att köpa! Än så länge kan man bara köpa mina kläder i butiken men Lilla W har även försäljning i internetbutik av de flesta märken.

Jag kan verkligen rekommendera att kika in i nätbutiken! En trevlig butik som drivs av en tjej som verkar trivas så bra med det hon gör! Hon sköter allt själv och lyckas så bra med det! Jag kan inte gå in i den butiken utan att vilja köpa allt som finns där!

Min lilla leverans till Lilla W var skälet att jag var lite stressad före påsk. Jag ville så gärna lämna in kläderna innan vi skulle åka (vi är kvar i Norge en vecka till). Nu finns byxor, hoodies och påsbrallor där men det kommer även komma en laddning klännningar där.

44 kommentarer:

Bravo sa...

Så utrolig kult, Gekko, gratulerer så mye!!

Anonym sa...

Vad kul! Du gör så fantastiskt fina saker, så försäljningen går garanterat bra!
Grattis!

Gulligan sa...

Åh vad kul!! Grattis!!

Carolina sa...

Åååh vad kul, påsbyxorna är verkligen superhäftiga! Kommer du sälja på kommission eller?

SNUX sa...

Nå begynte jeg nesten å lure på hvor det ble av deg:). Grattis med butikkleveranse, så kult!

Annelie sa...

Mmm, har funderat på om/när Gekkokläderna skulle dyka upp där. Det är verkligen en trevlig liten affär o jag tror dina kläder kommer sälja som smör!

Thea sa...

Hurra så kul Gekko!!! All lycka till; det ska bli SÅ roligt att följa dina framgångar - för det lär det med all säkerhet bli!

Jättefina färgkombinationer. Ja gär ju alltid svag för brund, men de turkosa med ljusturkos mudd var bara för fina! Fattar inte hur ju har hunnit sy allt med två små busungar hemma, bara!

Cecilia sa...

Åh, vad roligt att du fullföljde :) Superfina grejor, förmodar att du har fullt upp nu med all sömnad och barnen.

malin sa...

Superstort grattis! Vad kul!!! Sååå snygga saker du sytt!

Botilda sa...

Grattis och stort lycka till! Kläderna är som fina små praliner och kommer säkert att försvinna fort från hyllorna.

gosi sa...

Vilken dröm...med alla dina fina kläder så kommer det gå finfint!!!

Flower´s sa...

Gud så häftigt!
Hoppas det går bra för dig!
Förstår om du tycket det är lite läskigt, det skulle jag också göra.
Speciellt då någon annan ska bedöma om de vill köpa det man gjort.
Men det är verkligen fin fint det du har gjort så det kommer att gå bra!

Grattis igen!

Anki på sytt/vurm sa...

Grattis!
Vad kul dina kläder är så snygga.

mustafa sa...

Oj så roligt! Grattis!

OttoPippi sa...

Herregud!!!! Vad häftigt!!! Och tufft!! Och vågat!! Och roligt!! Vad spännande!!! Jättegrattis och superlyckatill!!! Håller med Thea -för jag blev också svag för de turkosa muddisarna. Givetvis är de originella påsbyxorna också e självklar hit! Och Gecko-hoodisarna är väl redan kult! Eller hur?

Agneta sa...

Grattis! Kläderna kommer att gå åt som smör i solsken och de kommer att bli så populära att du bara får sy och sy nu i fortsättningen! :-D

Kanonfina kläder såklart.

Vindling sa...

Grattis!

DORIS DAISY sa...

Massor av grattis och lycka till från mig!
Kramar

lilla hjärtat sa...

Grattis!! Har varit inne och kikat hos dig innan och du gör så fina saker. Har även sett dina alster på öppna. Kul att få se dem i butik. Lycka till! Syr en hel del själv men har ännu ingen blogg. Helén

Anonym sa...

Gratulerer! Imponerende at du klarer å levere klær til en butikk, samtidig som du har to små!

Og utrolig kule klær!

Jenny sa...

Gratulerar, och lycka till - det kommer att gå som smort!!

Tanjis sa...

Va roligt! Hoppas att det går superbra så du får leverera mer till sommaren då jag brukar vara i Värmland. Då ska jag absolut kika in på Lilla W !

Jes sa...

Grattis grattis, va roligt, klart som korvspad att det kommer va stor efterfrågan på dina kläder. Underbara färgkombinationer du har gjort. Ännu en gång en stor lycka till kram från ALLA oss här hemma :)

LinSar sa...

Stort grattis och lycka till från mej med.Hoppas verkligen det går bra för dej.Ur fina kläder och färger.Kos dej mye i Norge nu innen det drar hemover.

GOBLIgobli sa...

Wow, gud vad roligt!!! Stämmer in i grattiskören. :-D Tror också det blir succé och ska följa fortsättningen med spänning.
Kram

Anonym sa...

Så jätteroligt! Du syr ju så himla mycket fint och jag tror faktiskt att din blogg var en utav de första jag snubblade över som fick mig att bli så himla sugen på att komma igång. Stort Lycka till! Och det kommer aldeles säkert gå jättebra!

Anonym sa...

Til lykke!

Dr. Gill sa...

Gratulerer og lykke til! Nydelige fargekombinasjoner og utførelse, som alltid :)

Jeg har gitt deg en Award - sjekk bloggen min, så finner du den :)

Anonym sa...

Vad skoj med försäljning! Håller med alla ovanstående att det kommer säkert att gå lysande att sälja dina fina plagg!

Majtjho sa...

Så roligt. Grattis så mkt. Hoppas du bara inte sliter ut dig med sömnaden och småbarnen.

Anonym sa...

Gud vad roligt för dig! Jag tror inte du behöver vara orolig, så proffsig som du är så kommer det bara att gå finfint!
Stort lycka till!
/June på www.junebacken.se

Anonym sa...

Vad roligt, lycka till!!

Sica sa...

Vad roligt att du börjar sälja lite! Hoppas att det går bra för dig, men att du fortfarande har tid att sy till dina egna kottar. Lycka till!

Anonym sa...

Oj, vad kul! Hoppas de kommer på webben också, så man kan köpa trots att man bor långt iväg!

Anonym sa...

Grattis vad kul att du har lyckas få göra något sådan, alla borde få tillgång till dina fina kläder!!!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the SBTVD, I hope you enjoy. The address is http://sbtvd.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Vad kul! jag säljer själv handarbete via en butik i norrland, men visst är det kul när det blir uppskattat? *håller tummarna för dig att det går bra*

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Grattis önskar dig all lycka med kläderna. /Karolina

Åsa sa...

Hej!
Nu har jag äntligen lagt upp dina fina kläder även på nätet. Nu ser jag fram emot nästa leverans!

Vi hörs när du kommer hem igen!

Anonym sa...

Hej,

Finns det ngn möjlighet att beställa 2 st fleecehoodies i turkos? Du verkar ha ganska fullt upp ;)
Var inne på Lilla W´s hemsida, men de fanns inte i de storlekar jag skulle vilja ha.

Hälsningar
Annika

Gekko sa...

Tack alla för era peppande kommentarer! Det känns så himla häftigt och pirrigt! :-)

Liamsmamma: vet jag vem du är från öppna då kanske? Jag blir ju så nyfiken:-D

Takk for awarden Dr. Gill!:-)

Annika: du kan väl skicka ett mail? attsyengecko (att) gmail.com
Byt ut (att) med @ ;-)

lilla hjärtat sa...

Hej!

Innan jag visste vem du var så fick jag se din dotter med en så fin klänning som jag genaste kände igen från din blogg. Då hälsade jag (genom din man) att jag tyckte om den och hade sett din blogg. Jag finns på sysidan.se om du vill ha en bild av mig ; ) Sök på liamsmamma. Helén

Gekko sa...

Helén: så mycket snygga grejer du gjort! Varför inte en blogg? Du går väl inte till öppna längre eller hur? Vore kul att jämföra alster! :-)

lilla hjärtat sa...

Tack så mycket!! Har länge tänkt på en blogg, men inte vågat. Ni har ju så fina bloggar allihop. Jag är på öppna nån gång i bland men inte lika ofta nu förtiden. Vi suger på karamellen ett tag till, dagis blir till hösten. Vem vågar jämföra alster med dig ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no