onsdag 12. mars 2008

Mitt hemliga paket har kommit!!!!!

Ooooooh, vad spännande! För ett par dagar sedan fick jag en anonym kommentar från min hemlis om att ett paket var på väg! Jag blev lite orolig för vi åker iväg imorgon och blir borta i tre veckor. Min hemlis blev nog också lite orolig så vi har haft mailkontakt via en anonym mailadress. Fiffigt eller hur? Nu har iallafall paketet kommit och tro det eller ej jag fick vänta flera timmar på att öppna det!!! Hur tråkigt som helst men samtidigt väldigt roligt att gå och smygkika på det där det låg så fint inslaget. Vi har så mycket att packa inför vår utflykt så det var inte så schyst mot min sambo att börja fixa med det!

Jag öppnade paketet för ett par timmar sedan och blev mycket förtjust! Det innehöll en hajbadrock till Gullklumpen och en badhandduk till Mille, med hajfena och allt! Grymt snygg och häftig! Min Gullklump kommer nog störtgilla sin! I tygväg fick jag ett coolt retrotyg som jag redan spinner massor av planer för, och det härliga tandtyget från Stoff och Stil (ja, jag har det redan Hemlis men blev väldigt glad för att få mer av det, jag gillar det jättemycket!) Sen fick jag även en necessär som absolut skall få vara med på min resa imorgon! Presenten till mig var en bok om väskor. Hur bra som helst!

Hmmmm, jag märker att jag börjar bli för trött att skriva. Jag gissar på att min hemlis är Man Made! Och varför jag gissar det skall jag berätta imorgon. Himla god tryffel förresten! ;-)
Då hoppas jag att jag även har bilder, just nu lyckas jag nämligen inte lägga in de från kameran.

Har jag rätt eller fel Hemlis?

2 kommentarer:

Jes sa...

Du gissar så rätt min vän:)
vad avslöja mig min försök att dölja mig med mina föräldras adress :) Järna ligger ju inte så långt bort :) Härligt att du han och få paketet. Roligt att du blev nöjd. jag blev så paff när jag kom till posten & jag inte kunde skicka paketet annonymt. Våran adress kunde jag ju inte skriva då blev det ju inget gissa alls.

Gekko sa...

Hehe, du var riktigt listig, det var inte så helt lätt att komma på!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no