tirsdag 13. februar 2007

Hur börjar man en blogg?

Ja, hur börjar man en blogg? Jag vill inte prata om mig själv och mitt liv, bara om vad jag syr. Så det skall jag försöka göra, på svorska så gott det går.
För tiden är jag mammaledig och går hemma med min snart 8 månader gamla underbara dotter. Detta är tänkt att bli min sydagbok, och ett sätt att inspirera mig själv att fortsätta med denna roliga hobby. Det enda jag kan garantera här är att jag syr med entusiasm, och att jag vissa gånger lyckas bra med det jag gör, andra gånger blir det sådär...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no