onsdag 23. november 2011

3 om dagen

Jeg har en liten bok, i den skal jeg skrive ned 3 bra ting som jeg har gjort for meg selv hver dag. Jeg skal fortelle meg selv om mine gode egenskaper. Jeg skal gjerne skrive ned en ting jeg er takknemmelig for hver dag også.
Jeg begynte i går. Nå skal jeg gjøre dette hver dag. Og fordi jeg har skrevet det i bloggen har jeg forbundet meg til å gjøre det. Har jeg en avtale med dere lesere om dette nå? Sånn rundt juletider bør jeg kanskje fortelle hvordan det har gått, om jeg har holdt mitt løfte...


Hvordan er det med dere? Hva gjør dere for å tenke positivt og ha gode tankemønster?

6 kommentarer:

Syserine sa...

kanskje jeg bör henge på? glemte frisörtimen i dag og begynte å gråte... himmel & hav. verden står til påske.

Anonym sa...

Høres ut som meg det! :-) Tenk deg da, en bok full av gode ord om deg selv! Hvis ikke kan jeg sende deg en mail full av godord om deg, for det finnes veldig mange!!! Klem!

Ikuinen vauvakuume sa...

Jag ska försöka samma sak... Vi ska se hur det går.

Unknown sa...

Ja det är verkligen en bra idé, jag skulle dock glömma bort det varje dag, men jag önskar dig lycka till :-D

Anonym sa...

Ja, vad bra! Då är vi 4 stycken som försöker litegrann eller hur? Jag har klarat 2 dagar nu :-) Det känns väldigt skönt!

Borgmästaren sa...

Bra idé att tänka på tre saker man är bra på. Brukar - när jag minns - försöka tänka tillbaka på tre saker under dagen som gjort mig lycklig, de bästa ögonblicken under dagen som varit. Blir ibland inte det man spontant tänkt sig när man sätter sig ner och verkligen funderar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no