onsdag 16. november 2011

Tutorialjobbing


Snart kommer en tutorial på hvordan jeg syr løshals. :-)
Jeg har sydd en haug med løshalser som får være med på Trondhjæmsdesignernes Julemarked og som legges inn på Frivilligsentralen. Og med det samme jeg sydde de passet jeg på å ta litt bilder.
Det er ganske mye jobb med guidene, så jeg vet ikke om jeg blir ferdig i dag.
Litt sånn prioriteringsspørsmål siden jeg gleder meg sånn til å hente barna på barnehagen!

Ser dere forresten at jeg har pyntet halsene med dekorbånd? Hello Kitty på skøyter, ovnsrørethund og marihøne. Gullklumpen skal få velge et bånd selv senere og så pynter vi hennes hals også. Båndene kommer fra  Miniskunk.

3 kommentarer:

Trine sa...

Den tuten gleder jeg meg til.
Har lyst til å sy en gooood hals til snuppa mi:)

Seksti delt på fem sa...

Å NEI! Jeg er jo ikke her når det er julemarked (skal til Sverige, faktisk!) Søren og! Men jeg har fortsatt på lista mi å komme innom Sukker en dag du er der, kanskje du må sende meg en timeplan? *fnis*

Anonym sa...

Det var jo synd! Jeg har jo en stor plan om å klare å komme meg til Krusedull en gang også! :-D Ikke så lett dette! :-)
Heldig du som skal til Sverige da! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no