søndag 20. november 2011

Kanskje verdens søteste modell?

Det er mye arbeid med kataloger, mønster, stoffer, markedsføring, bilder og sånt her for tiden. Mye hender som jeg ikke kan blogge om, men egentlig hadde jeg gjerne fortalt mer om alt som skjer med Gekko!
Nå for tiden jobber jeg mye med kataloger, og så tenker jeg mye på nye stoffmønster. Heldigvis har jeg god hjelp til det grafiske arbeidet av Malin / Skapat av mig. (Tack för att du finns!)

Har du noen ønsker om nye stoffer? Nye mønster? Nye farger? Tidligere stoffer i reprise?
Skriv gjerne en kommentar eller send en mail! Og syr du ikke selv, men savner noe i kolleksjonen er det fint å høre det også.

Eksempel på katalogeside :-)

12 kommentarer:

Ingrid sa...

Han ER nok verdens søteste modell ja;) Så spennende at det skjer mye med Gekko! Jeg gleder meg sånn til nye stoffer kommer. Liker godt lilla og grønt! MEn det vet du jo.. :D

Y sa...

roligt att höra att det går bra!! all lycka till!!!

bingabonga sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
bingabonga sa...

lycka till!! Jag hoppas bara att cirkustyget kommer och finns kvar! Det är sååå underbart att jag knappt våga klippa i det ;)

Jenny B sa...

Jag skulle önska cirkustyget i fler färger, gärna starka. (Fast inte turkos eller rosa som jag är trött på.)

Anonym sa...

Hehe, Ingrid skjønner det! :-)
Jenny B: Några särskilda starka färger? Lila, rött, plommon, grönt, blått? :-)

Ingrid sa...

Du har ikke tenkt på å selge bodymønsteret? Det tror jeg ville slått an! Mange som leter etter fine mønster på bodyer.

Magnhild sa...

Jeg synes det finnes alt for lite stoffer med fine giraffer. De fleste jeg finner er ikke fine, bare rare. Kanskje du kunne tatt utfordringen? =) Jeg liker stoffene dine veldig godt! Hilsen Magnhild http://magnhildn.blogspot.com/

Anonym sa...

Raglanbodymönster! Hoppas också snart vippkjolmönstret kommer tillbaka i lager.

Underklädesmönster har jag också letat efter.

Josefin

aariho sa...

Fin brosjyre! Lykke til videre!

Malin sa...

Grattis till framgångarna. Det är lite trist när man inte kan berätta allt men så är det ibland.
Kram malin

Jenny B sa...

Alla färger du räknade upp låter fint.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no