onsdag 23. november 2011

zigzag

Nå vil jeg vite hva dere synes, er dette et trykk å satse på?
Jeg synes det er fantastisk fint, og det er selvfølgelig tegnet av verdens aller beste Malin!




Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer og tanker, er dette noe du kan tenke deg å sy i? Hvilke farger vil du ha? Det er fritt fram å foreslå andre farger enn de vi viser her! Størrelse på sikksakkene? Alle synspunkter er av interesse.
Hvem vet, hvis vi trykker stoffet må jeg kanskje trekke ut en vinner av en gratis meter blant de som kommenterer?

17 kommentarer:

Unknown sa...

Svart, marinblått, grått... jaj jag vill ha massor! Vill sy snygga taights till mig och fina barnkläder till barnen!

Jenny B sa...

Jättesnyggt, speciellt det lila och svarta. Gärna i blått grönt och rött också.

Wcollection sa...

Åh, jättesnyggt! Önskar svart/vit och marin/vitt!

elisasol sa...

Synes det var kult. Kunne iallefall tenkt meg det i svart.

Mimmi sa...

Wow, underbart fina! Dessa skulle jag absolut inte kunna motstå. Svart/vit är helt klart första valet! Sedan saknar jag gråa tyger som Malin föreslog. Rött vore inte så dumt heller. Jag är av föklarliga själv förtjust i alla färger som är lite mer unisexa. :-)

Men min stora last är ju alltid lila ;-)

Unikuu sa...

hmm.. looks nice ;)

JuMel sa...

Vill ha svart/vitt, rött/vitt och turkost/vitt.

MinaMirakel sa...

Jag gillar sick sack mönstret, men tycker att bågarna är för vassa för min smak.
Och hade inte orange varit snyggt och unisex.
Svart är ju oxå perfekt, man kan ju färga det själv!/Åsa

Hanne sa...

Jag tycker också att det är roligt med Zigzag, kan dock hålla med om att det kanske är aningen för vasst. Storleken är dock bra, tycker jag. Jag får en liten idé om en liten rund "pärla", alltså en prick, i avvikande färg eller ihålig (alltså en ring egentligen) vid spetsarna.
Sen tycker jag personligen inte om så starka kontraster. Jag skulle tycka det var bättre med lite bruten vit grundfärg eller typ naturfärgat eller gråmelerat som grundfärg. Men andra tycket nog annorlunda.

Moa sa...

Alla färgerna ihop med vitt kan ju kombineras med ett annat tyg, men turkos, lime och svart ihop med vitt är säkert färger som säljer. Min personliga favorit är nog ändå grön och vit och lila och vit. Fina allihop tycker jag!

Y sa...

ja tack! men allra helst tex rött/rosa i samma mösnter. Skulle funka till barn och vuxna. lime/turkos tex. Annars säger jag osm alla andra att svart/vitt är lättast att kombinera snyggt

Ewa sa...

Jag tycker det turkosa är underbart! Skulle gärna ha röd/rosa o turkos/lime o inte så spetsigt. Men det ser väldigt fräscht ut!

fante sa...

Jag tycker om det svarta. Rött vore också fint. Och kanske orange.

mamma i nord sa...

Dette var utrolig stilig.

Digger att du kommer med stoffer som passer til alle og ikke bare bebiser.

Så må nok ha av disse også om de kommer.

Jenna sa...

Det här är ju samma mönster som på Gudrun Sjödéns jubileumskollektion som finns ute nu!

Unknown sa...

Jenna: Exakt samma är det kanske inte, men det är ju ett klassiskt mönster precis som prickar och rutor.
Det är jag som ritat det och jag har ju själv ritat det på "fri hand" i illustrator. Det finns nog många fler modeföretager som har zig-zag tyger i sina kollektioner. Det är ju ingen nyhet på det viset då det är klassiskt.

Jenny B sa...

Jag tycker det är snyggast med "vassa"kanter. Jag gillar 90 gradersvinkeln som bildas nu. I detta möster tycker jag det absolut ska vara starka kontraster. Det blir mycket tuffare och lite punkigt. Jag gillar inte när det är mesigt, det finns så många tyger som är det redan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no