søndag 13. november 2011

Varm hals

God og varm hals
Jepp, jeg vet. Det er absolutt ingenting nyskapende med å sy en løshals. Det er gjort mange ganger tidligere det. Det nye for meg er at jeg endelig har gjort det! Jeg har ofte brukt siklesmekker med fleece på baksiden og så har vi hatt kjøpte ullhalser. 
Problemet er at Gullklumpen klør av ull. Og nå så hun spurte hun meg om jeg kunne sy en fleecehals til henne. Hun ville helst ha lilla, men det kunne gå bra med rosa om jeg ikke hadde lilla. Og hun ble kjempeglad for den! Synd jeg ikke kan vise hele det blide ansiktet til dere, hun stråler! :-)


Det spørs om det får bli litt flere halser her framover. Nå som jeg liksom har prøvd meg på det.


Ha en fin kveld!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Löshals var ett roligt ord för halskrage! Jag röstar också på fleece precis som din dotter, jag är också allergisk mot allt som kliar! Fint med rundningen nedtill!

Eli sa...

Den var kjempefin! Og den så utrolig deilig ut :-)

Ikuinen vauvakuume sa...

Hej, Här i åbo blir vädret kallare varje morgon. Jag borde sy en likadan halsvärmare också.

Jag kan inte sy någonting utan mönster. Är det möjlig med ett litet tutorial, kanske....

Och Jag skulle vilja se baksidan också! Fin!

od Andulky sa...

Fin!

Ingrid sa...

Så fin og god den så ut! :)

Min stil sa...

Flott hals. Perfekt for dem som syns ull klør.
:) Susanne

Anonym sa...

:-)

Ikuinen vauvakuume: jag håller på med en tut nu, och där kommer det även bild på baksidan :-)

Ikuinen vauvakuume sa...

Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no