fredag 4. desember 2009

Lätt att fotografera?

Någon som känner igen sig? Man ska bara fotografera ett alster och just då släpper barnen allt de har i händerna för att vara med och hjälpa till lite!
Här har Mille gosat in sig i tröjan jag sydde till hans kusin i födelsedagspresent tidigare i höst. Han var så söt där han låg så det var lika bra att ta en bild!

Presenten till kusinen var ett par pösleggings i brunt och en tröja i Deportivotyget från Hilco. Hon hade sett tunikan jag sydde till Gullklumpen och hade önskat sig något i samma tyg.

:material:
Brun hilcovelour, jersey från Hilco, turkos interlock till kantband, JNYdesign.

:mysigt:
att härliga A verkar använda kläderna mycket! Hon är rätt petite så leggingsen som är lite tajta i modellen sitter lite löst på henne, samma sak med tröjan.
Det är samma tjej som fick denna blus för ett drygt år sedan, den används fortfarande flititgt!

16 kommentarer:

Beata sa...

Vilken fin present, och fina prickiga klänningar i inlägget nedan.

Wcollection sa...

känner igen det där precis :)

Retro Elephant sa...

Hihi, vilken kul bild. Fin set var det också!

//Lina

LillaBarn sa...

Jättefint set, och mina barn "hjälper" också till när det ska fotas. Jade lägger på snuttefiltar, pussel och allt möjligt annat. Max är som en katt när man försöker läsa tidningen - det ska liggas mitt i!!! Så plagget får dela plats med alla möjliga leksaker, och så Max på toppen!! Men fotona får ju en viss charm sen också....

Anna-Karin sa...

Fina kläder! Mottagaren kan inte bli annat än nöjd.
Pösleggings: är de då tighta upptill med lite extra pös nertill?

Ninne sa...

lyxpresent!
och vad fin han är!

SiriR sa...

Så søt han er der han ligger på den fine genseren:)

Cecilia sa...

Meeen, så stor han har blivit. De påminner minsann en del om varandra, dina barn :)

Den fina pop-bodyn har han ärvt också, du har väl fina orange brallor till :D

Fin tröja också såklart! hihi

Anonym sa...

...för att inte tala om katten som alltid vill ligga på allt som är av tyg...

Vecka - Vecka sa...

Visst är det så.. sonen brukar också leka att han syr med symaskinen och en liten tygbit.. (fast han vet att det är mammas leksak..)

rino sa...

ja av någon anledning har man alltid barn i bilderna... (eller stortår)

fina färger i tröjan

Mimmi sa...

Vilken stor kille ;-) och en riktig sötnos!!!

Härliga kläder och underbart att få hjälp vi fotografering ;-) det har jag allt som oftast här också. :-D

Thea sa...

Haha, känner jag igen mig?! Jag har gett upp att fota när barnen är vakna. Det får bli på kvällskvisten. Men jag kanske ska börja igen, för det var en väldigt gullig bild! :-)
Jättesnyggt set också. Gillar båda tygerna jättemycket. Snyggt med pösleggings till. Och mjukt och gosigt!

Anna, Tvillingtand sa...

Hehe vilken söt bild! Min tott brukar alltid få med en hand eller två när jag fotograferar =) Jättefina kläder! De kommer säkert att bli lika mycket använda som de andra.

TIA sa...

Å så kult sett !

Mysebo sa...

Jag kännerigen mig! Fin tröja och byxa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no