torsdag 8. november 2007

Att sy en nåldyna - och bilder av hemliga byxorna


Snygga nåldynan jag fick av Majtjho går ju att sy själv, hon gav mig en länk till bloggen Mitt lilla hus som har gjort en snygg tutorial på hur man gör det själv. En trevlig blogg är det också!
Det glömde jag kommentera i inlägget om hemliga presenten, ser ni att hon till och med kört auberginetemat i nålarna på dynan? Jag är imponerad!
Jag lägger ut lite bilder på Gullklumpen i hennes nya hemliga byxor. Hon ville inte riktigt stå stilla igår utan sprang mest runt och busade.

Sen måste jag få skryta också. Gullklumpen kom alldeles av sig själv och sa till att hon skulle bajsa igår! *stolta mamman sträcker sig*

6 kommentarer:

Babushkadockan sa...

Hej, jag har hittat till din blogg via andra sybloggar och tycker den är fin. Jag hoppas du inte har något emot att jag länkar till dig!

http://babushkadockan.blogspot.com/

Anonym sa...

Toppen fina kläder vad duktig du är

Majtjho sa...

Åhhh, så kul att de passade.

Klart du ska vara stolt!!! Det hade jag varit.

Gekko sa...

Laura luna: bara trevligt att du länkar till mig. Ska gå in och kika lite hos dig!

Tack ni andra:-)

Thea sa...

VILL vara med på hemlisen!!!

Gekko sa...

Thea: jag har mailat dig:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no