fredag 17. april 2009

Nya kaniner och ljuva moln!



Jag längtar!
Har ni kikat in hos Jenny på sistone och sett vilka härliga nya tyger som kommer? Först en ny omgång kaniner i nya färger, måste ha! Bilder av kaninerna finns här. Och sen får vi moln! Jag suktar efter det tyget, jag har redan massor av planer! (Molnbilden har jag helt fräckt snott från Jennys blogg)

Sen tänkte jag tipsa om att man kan vara testfamilj för Jennys hösttkollektion!

Jag tog förresten ett kort men intensivt påsklov, inför påsklovet sydde jag mängder men min hjärna har nog fortfarande påsklov för jag har inte kommit för att blogga om det. Det kommer nog snart i en blogg nära dig...

3 kommentarer:

JNYdesign sa...

Att du hinner med allting. Jag förstår inte. Plus att du jobbar. Jag har äntligen fått iväg alla mina prover för höstkollektionen så nu väntar jag med spänning på returnerade prover. I maj skall jag sätta mig med att göra våren/sommaren 2010 kollektionen så att jag är ute i god tid denna gången. Länge sedan vi mailades. Skall försöka hitta tid till det. Ha det gott Kram

Åsa Tidqvist sa...

åh vilka fina tyger! jag ska genast kika in där jag med =)

Thea sa...

Å hoj vilka snygga! Jag tycker om, tycker om, tycker om molnen. Och jag måste genast spana på kaninerna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no