onsdag 28. mars 2007

Byteshandel i box


Nu är de röda velourbyxorna till dotterns tremenning K färdiga för leverans. Vi skulle ju göra en byteshandel, byxor mot tofflor. Byxorna skulle vara i orange velour men den har tagit slut. Så då fick det bli röd i stället. Velour från Ohlssons Tyger, mudd från E-slöjd. Mönster är det samma gamla omarbetade tightsmönster från Ottobre som jag använt till de flesta andra byxor. Dessa fick bli lite längre och aningen vidare då K är lite längre än min sötnos.

Jes, byxorna ligger här och väntar på er när ni kommer till påsk! Det börjar ju bli varmt nu så tofflerna är det ingen brådska med.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Byxorna är super finna håller på med din sötnos tofflor, lämnar dem hos er i påsk så får ni prova när dem när ni kommer hem från skidveckan :)

Tyrvi sa...

Fina byxor! Och fin röd färg! Sjysst att kunna byta grejer med nån.

Gekko sa...

Ja, jättekul att kunna byta. Tofflorna är verkligen jättesöta!

Anonym sa...

Kul att nå´n mer använder uttrycket 3männing!
Fina plagg å blogg.
Återvinning det gillar vi...
=0)

Anonym sa...

Klar med din klänning. Ska bara göra halsringning och prova den på min dotter för att se hur stor/liten den blev. Jag lägger ut bild på min blogg när den är klar. Så får du godkänna den eller inte...
//Klockarbarn

Anonym sa...

Klar nu. Vill du ha blomma också?
//Klockarbarn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no